Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
30 september 2023

Goe

Goed geholpen bij het kiezen trekken,jammer dat mijn tandarts Baris weg gaat

29 september 2023

Goeie vakkundige zorg.

Duidelijk advies,over de in de toekomst mogelijke behandel methode..

29 september 2023

Super

Hele prettige sfeer, gezellige receptioniste, mondhygiënist professioneel en vriendelijk

28 september 2023

Vriendelijk en professioneel

Vriendelijk en professioneel

28 september 2023

Super

Super vriendelijke mensen werken daar. Altijd behulpzaam en leggen alles super goed uit. En n...

Lees meer
28 september 2023

Snel en vakkundig geholpen

Na het afbreken van mijn kies snel geholpen met het repareren / vernieuwen van de vulling

28 september 2023

Prettig en Professioneel

Op 22 september een eerste familie afspraak gehad bij tandarts Dilsiz. Zij legde goed uit wat de ...

Lees meer
28 september 2023

Prima geholpen

Door Diana M. Ze staat niet in de namenlijst dus maar onbekend aangevinkt

27 september 2023

Aan verbetering toe

Ontvangst was erg rommelig, was ook erg druk. Wat mij steeds opvalt zijn de slechte en vuile stoe...

Lees meer
27 september 2023

Annemarie is zeer deskundig

Ik zie er altijd erg tegenop, maar bij Annemarie ben je in goede handen. Zij krijgt van mij een 9

27 september 2023

Prima!

Op korte termijn afspraak maken. Op tijd aan de beurt. Vriendelijke tandarts en assistente. Fijn ...

Lees meer
27 september 2023

Een prima controle gehad.

Netjes ontvangen en fijne uitleg.

27 september 2023

prima behandeling

prettige omgeving ..Professionele behandeling

26 september 2023

Heel geruststellend

Ik werd op mijn gemak gesteld en de behandeling werd helemaal goed doorgesproken en uitgelegd tij...

Lees meer
26 september 2023

prettig en professioneel

op tijd, prettig en professioneel/deskundig

26 september 2023

Zoals altijd weer fijn geholpen door Nicole

Zoals altijd weer fijn geholpen door Nicole

25 september 2023

Klantvriendelijk en kundig geholpen

Snel geholpen zonder pijn, zeer vriendelijk en extra service ontvangen.

25 september 2023

Extra aandacht als je het even nodig hebt.

Ik heb ervaren dat bij twijfel en onzekerheid over je behandelingen dit serieus wordt genomen en ...

Lees meer
25 september 2023

Altijd fijn en vriendelijk geholpen

Prima

25 september 2023

TOP

Fijne tandartsen

25 september 2023

Zeer tevreden

Vriendelijk en vakkundig

24 september 2023

Vriendelijk en met goede medische kennis kennis geholpen.

wordt op tijd geholpen en goede medische kennis.

24 september 2023

Voldoende geholpen aan een pijnlijke kaak.

Had wel gedacht dat er in deze praktijk een nauwkeurige foto van het kaakgedeelte gemaakt kon w...

Lees meer

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Tandheelkundig Centrum Brielle
Amer 21
3232 HA
Brielle
Zo
Gesloten